FOTBOLLSBLOGGEN!

En härligt egen fotbollsblogg som absolut inte kommer vara objektiv i alla lägen. Med stora röda ögon följer jag liverpools framfart i england samt europa och mina svenskögon kommer även att ge er ett och annat gällande zlatan, milan, blåvitt och landslaget att läsa om. Plus mycket mycket mer gällande fotboll. Munhugg med unitedfans och dissekeringar av spelsystem kommer säkert att finnas. Stavfelen kommer att hagla men vad gör väl det.
Spel kommer recenseras matcher kommenteras och åsikterna kommer säkerligen att följa humörsvängningar efter resultat. Men det är ju det fotboll handlar om för oss supportrar. Vi älskar våra lag och älskar fotboll, men vi hatar att förlora och då inte minst jag. Så att jag är stor liverpoolsupporter kommer väl vara extra roligt med tanke på att dom just nu presterar fantastisk fotboll vissa veckor men även underpresterar andra.
Välkommna hit till min aldeles egna fotbollsblogg!
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0