Liverpool-Sunderland

Ingen kan väl ha glömt badbollen som hamnade på planen senast pool mötte sunderland då bent sköt 1-0 för sunderland.
Pool kommer ifrån en skammlig förlust i cupen som jag valt att inte ens kommentera då det är rent uselt att förlora mot ett league two lag oavsett vilka 11 man man sätter på planen. Nog om detta.
Jag hoppas vi får se ett ordentligt taggat pool som kan skapa målchanser och kanske börja hitta samspelet i den nya elvan. Kuyt kan vara spelklar och är han frisk nog så är jag säker på att han startar. För övrigt är gerrard torres och cole gicna i startelvan likaså reina i mål konchesky skrtl och johnsson. återstår att se om "carra" startar han med vilket jag dock tror. Vem som tar sista kantplatsen om inte kuyt startar borde enligt mig bli jovanovic men hodgson har ju gått ut med kommentaren att ingen av de 11 som spelade i cupen startar.
Jag vill nu se mitt pool spela fotboll på anfield som jag vet att dom kan göra. Meireles är riktigt intressant och poulssen har varit över förväntan hittils. JAg hoppas nu att Lucas har blivit förpassad till bänken för att stanna då jag anser att han är rent ut sagt usel.
Game face on Dags att spöa sunderland igen.
Torres gör mål som vanligt och gerrard stänker dit en han med. 2-0 slutar det så vet ni det.
För övrigt intressant match mellan city och chelsea. Jag tror chelsea vinner och mancini hänger allt lösare....
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0