Baksmälla!

Suck! Vilken mardrömsmatch det blev i Amsterdam. en mardröms start och ett förvsarspel som knappt höll div 6 klass. Safari tappar bollen och lustig glömmer att täcka upp bakom Granqvist 0-1. Safari kastar ett misserabelt inkast rätt till sneijder 0-2.
Vad i hela sysslade dom med första 15? Katastrof sa Zlatan efteråt och det är bara att hålla med. allt för mycket nerver hos många spelare och Holland utnyttjade allt och var 3 klasser bättre än oss tyvärr.
En rejäl utskällning borde vara på sin plats ala ferguson men men.......
Jag e så jevla besviken just nu.
katastrof! Dagens ord!

Kommentarer
Postat av: lowbro

Ring mig din lök.

Sök upp mig på Eniro.



Jag är spelsugen :P



//Lowbro

2010-11-22 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0