Lite gött o blandat

Dagen började galant då jag blev målskytt i mitt egna div 6 lag i en match vi vann med 3-1.
Arsenal kryssar mot sunderland och tappar poäng viket ju inte var så bra för spänningen i pl då jag tror chelsea drar iväg med 3 poäng imorgon mot blackpool. Men som poolsupporter gläds man alltid lite när något av de andra big fourklubbarna tappar poäng. Darren bent satte kvitteringen i 94 e minuten. Starkt gjort av sunderland.
Kul att se alla de "sämre" lagen PL som ser mycket starkare ut i år och antagligen kommer att ta fler poäng mot big four klubbarna i år än tidigare. Lag som Birmingham, Sunderland, Bolton, Stoke, wolves, Blackburn och fulham är riktigt stabila lag och är inte stryklag längre som det varit tidigare år.
Vi närmar oss matchen mot united för pool och jag vet inte riktigt hur jag skall tippa. Pool har ett bra lag och bra spelare men måste få det att lossna. Jag tror 4-1 segern i europa var just vad vi behövde. Lite nätkänning och en skön känsla att ta med sig till old Trafford. united kommer dock vara revanshsugna efter bara 0-0 mot rangers i PL.
Jag tippar ett kryss i en typisk kämpamatch med mycket vilja men ochså tyngdpunkt på bra försvarspel från båda lagen. 1-1 Målskyttar torres och nani. Appropå nani, Nu ska jag gå och nana och ladda inför morgondagens drabbning.
Hepp hepp!

Kommentarer
Postat av: Philip

Hmmm.... Ligger B-laget i sexan?

2010-09-25 @ 12:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0